Мої роботи з учнями


 Тут ви знайдете багато 
цікавого і корисного
    З метою вшанування мужності та героїзму захисників  незалежності і територіальної цілісності України, в районі проведено ІІ етап  конкурсу літературних творів, творів образотворчого мистецтва та фоторобіт на тему «Захисники України: історія та сьогодення». Участь у Конкурсі взяли 41 учень  загальноосвітніх навчальних закладів району.   Представлені роботи  вирізняються творчим підходом до висвітлення тематики, оригінальністю виконання та щирістю висловлених думок.
В номінації «Малюнок» найкращими виявилися роботи другий рік поспіль учениць 6 класу Завадської ЗОШ І-ІІ ступенів Годованець Дарини та Годованець Марини. Третє місце посіла учениця  6 класу Скотарської ЗОШ І-ІІ ст. Хмельницька Юлія.
                                                        



Впевнено до перемоги !

      «Ми єдині і сильні, бо маємо спільну мету» – під таким гаслом  урочисто проведено підсумки обласного конкурсу літературних творів,  творів образотворчого мистецтва та фоторобіт на тему: «Захисники України:  історія та сьогодення».
      Дійство проходило у Закарпатському обласному палаці дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН».  Відрадно, що серед авторів  12-ти  кращих робіт нагороджених грамотами та цінними подарунками департаменту освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації була учениця 9 класу Скотарської ЗОШ І-ІІ ступенів ім. Р. Ігнатишина Буцко Антоніна. Її робота «Повертайся живим» - відзначена, як одна з найкращих серед 52 робіт поданих на конкурс.        
    Всі учасники свята отримали солодкі подарунки.


Стартує  конкурс  декоративно – ужиткового 
і образотворчого мистецтва 
«Знай і люби свій край»
(з 16 - 31 січня 2017 року)

   До Великодня в школі пройшла виставка писанок. Діти зробили писанки у різних техніках. А найменші просто малювали . Всі пройнялися духом Великодня.

























       З 23 по 27 грудня в нашій школі проходив Тиждень трудового навчання.
 Учні  виготовляли м‘які іграшки, витинанки, аплікації, новорічні іграшки та ялинки. Взяли участь в конкурсі малюнків і плакатів до Нового року.
                                                       

























,,МАЙСТЕРНЯ ДІДА МОРОЗА
   З 21-31 грудня у нашій школі діє ,,Майстерня Діда Мороза”. Учні мають змогу створювати різні новорічні прикраси, сувеніри, іграшки, витинанки, подарунки до свята Нового року та Різдва. Діятиме майстерня до 31 грудня.
Дітям дуже подобається працювати з різними матеріалами та засобами, вигадувати нове, удосконалювати старе.
     Учні 5 класу виготовили новорічну красуню з різних матеріалів (горіхів, кісточки з слив, персиків, абрикосів). Учні хочуть довести, що за допомогою різних матеріалів можна виготовити ялинку, а разом з тим продовжити вік лісовій красуні.



Чекета Юлія, Рахманов Мирослав





Н О В О Р І Ч Н І   К О М П О З И Ц І Ї
У Ч Н І В  7 К Л А С У












"Ялиночки" (орігамі)
Владимир Андрій
(5 клас)


Р О Б О Т И   У Ч  Н І В  5   К Л А С У



















Владимир Андрій, 
Попович Ростислав


 Григашій Алла



 Канайло Роман, 
Реблян Володимир


 Зорівчак Надія, 
Онищук Тетяна


Годованець Марина, 
Годованець Дарина



Годованець Марина виготовляє ялинку






ГАЛЕРЕЯ РОБІТ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ 
ТИЖНЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ




















 "Торцювання"
Владимир Андрій







 "Торцювання"
Зорівчак Надія


 "Торцювання"
Приймич Михайло



В И Т И Н А Н Н Я




Стартує  конкурс  декоративно – ужиткового 
і образотворчого мистецтва 
«Знай і люби свій край»
(з 18 - 22 січня 2016 року)
  Відповідно до наказу №245 управління освіти, молоді та спорту Воловецької РДА у школі проводиться виставка-конкурс декоративно ужиткового і образотворчого мистецтва "Знай і люби свій край". Кращі роботи будуть представлені на районний етап конкурсу.
   Мета виставки-конкурсу
- підведення підсумків роботи гуртків, творчих об’єднань учнів  декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва;
- підтримка та розвиток декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва, сприяння реалізації творчих задумів учнівської молоді;
пропаганда та популяризація досягнень дитячих колективів художньо-естетичного напряму;
залучення учнівської молоді до відкриття і розуміння прекрасного в навколишньому середовищі і в своєму житті;
- художньо-естетичне виховання учнівської молоді, пробудження в неї поваги до національної культурної спадщини.

Учасники виставки-конкурсу
В районній  виставці-конкурсі бере участь учнівська молодь загальноосвітніх шкіл та вихованці ЦПРДТ  відповідно до 3-х категорій за віком:
                                                           1 - 6-10 років,
                                                           2 - 11-15 років,
                                                           3 - 16-18 років.

Умови участі у виставці-конкурсі
Виставка-конкурс проводиться за розділами:
1.  Декоративно-ужиткове мистецтво:
художнє різьблення по дереву;
гончарство та художня кераміка;
художнє плетіння, ткацтво;
в'язання спицями, гачком;
витинання;
художня вишивка;
народна лялька;
м'яка іграшка;
писанкарство;
вироби з тіста;
вироби з шкіри;
декоративний розпис, народний живопис;
бісероплетіння;
паперова пластика та оригамі;
вироби з соломки;
ізонитка;
лозоплетіння; 
вироби з природних матеріалів;
інші техніки виконання.

2.  Образотворче мистецтво:
графіка;
живопис;
скульптура.

Для оцінювання техніки виконання робіт з розділу «художня вишивка» зворотній бік роботи повинен бути відкритим. В іншому випадку, бали за техніку виконання закритих робіт враховуватись не будуть.
У кожному розділі подаються не більше 3-х робіт у кожній віковій категорії.




Чекети Юлії (5 клас)
Аплікація з флексики "Ромашки"


Годованець Дарини
"Мальованка"


Папіш Вероніки (1 клас)
"Підсвічник"


Чекети Юлії (5 клас)
"Ялинка"


Годованець Марини (5 клас)
"Ялинкова іграшка"


Колективна робота учнів 1 класу
 "Віночок добробут"


Владимир Тетяни (1 клас)
 "Сніжинка"

Чекета Юлії (5 клас) 
"Різдвяний вертеп"


Калитич Надії (8 клас)
 "Білочка"


 Чекети Юлії (5 клас)
"Вісімка"



Шусти Любові (7 клас) 
"Новорічні іграшки"


 Кузіського Богдана (8 клас)
"Писанка"


 Годованець Марини
"Мальованки"

 Недух Ангеліни (1 клас)
"Гіацинт"




 Зорівчака Олега (1 клас)
"Мій рідний край"


 Годованець Марини (5 клас)
"Знай і люби свій край"


  Годованець Дарини (5 клас)
"Рідний край, рідна сторона"


Чекета Юлія ( 5 клас)
"Ліс"












14 лютого день Святого Валентина

  Наближається день Святого Валентина - день Закоханих. Чудовим подарунком для коханої людини, друга або подруги може стати валентика зроблена власноруч із різних матеріалів. Наприклад, це може бути листівка із паперу, або просте сердечко пошите із клаптика тканини. Тому творіть чудеса своїми руками...



 


























Стартує конкурс дитячого малюнка 

"Охорона праці очима дітей"

з нагоди відзначення Дня охорони праці 

в Україні у 2016 році








 "Бережіть себе, батьки,
Вас чекають дома діти !"
учениця 1 класу
Недух Ангеліна



 "Охорона праці - в наших руках !"
учень 1 класу
Реблян Юрій 


 "Завжди дотримуйся  правил безпечної праці"
учениця 1 класу
Владимир Тетяна



 "Правильно користуйся вогнегасником !
учень 1 класу
Зорвчак Олег



 "Бережіть ліс"
учениця 1 класу
Папіш Вероніка




 "Охорона праці очима дітей"
учениця 5 класу
Годованець Марина



"Вивчай, знай і виконуй"
учениця 5 класу
Годованець Дарина


ВИГОТОВЛЕННЯ СУВЕНІРІВ ДО 8 БЕРЕЗНЯ
Міжнародний жіночий день (8 березня) — міжнародний день жіноцтва; дата, яку відзначають як окремі люди, так і великі групи в усьому глобальному суспільстві. Цей день визнається Організацією Об'єднаних Націй, в багатьох країнах світу цей день встановлено державним святом.
8 березня є офіційним вихідним днем в Азербайджані, Анголі, Білорусі, Буркіна-Фасо, В'єтнамі, Грузії, КНДР, Казахстані, Камбоджі, Киргизстані, Китаї, Конго, Лаосі, Македонії, Молдові, Монголії, Непалі, Таджикистані, Туркменістані, Росії, Уганді, Україні.
Початково Міжнародний жіночий день був днем протесту проти дискримінації жінок. Існує традиція прив'язувати виникнення Міжнародного жіночого дня до демонстрації, яку провели 8 березня 1857 року в Нью-Йорку робітниці-текстильниці з вимогами рівної з чоловіками зарплати, поліпшення умов праці, 10-годинного робочого дня.
В останню неділю лютого 1908 року тисячі жінок знову вийшли на вулиці Нью-Йорку. Демонстрація була приурочена до "Жіночого дня" 1857 року. Жінки вимагали виборчого права, виступили проти важких умов праці та проти праці дітей. У 1909-1910 рр. у США в останні неділі лютого відбулися марші та страйки жінок, очолені Соціалістичною партією Америки.
Під впловом дій американських жінок і на пропозицію німецької соціалістки Клари Цеткін, учасниці II Міжнародної конференції жінок-соціалісток (Копенгаген, серпень 1910 р., понад 100 учасниць із 17 країн) вирішили щороку в березні відзначати Міжнародний жіночий день – день солідарності жінок у боротьбі за повні політичні, економічні і соціальні права.
Вперше Міжнародний жіночий день провели 19 березня 1911 року в Німеччині, Австро-Угорщині, Швейцарії та Данії. Цю дату обрали жінки Німеччини, бо саме 19 березня 1848 року король Пруссії перед загрозою збройного повстання пообіцяв (але згодом не виконав обіцянки) провести реформи - включно з введенням виборчого права для жінок. 1912 року МЖД відзначили 12 травня. І лише з 1914 року дату МЖД зафіксували на 8 березня (можливо, через початок Першої світової війни, яка відсунула вбік щорічно визначення дати Міжнародного жіночого дня).
У СРСР свято втратило своє політичне забарвлення і перетворилося на одне з небагатьох неполітичних свят. З 1966 року, відповідно до Указу Президії Верховної Ради СРСР від 8 травня 1965 року, Міжнародний жіночий день став неробочим днем.
ООН почала відзначати Міжнародний жіночий день 1975 року.

УЧНІ 5 КЛАСУ ВИГОТОВЛЯЮТЬ МАТУСЯМ ПОДАРУНКИ













 Чекета Юлія (5 клас)

"Вісімка"




Зорівчак Надія 





 Григашій Алла




Владимир Андрій




 Годованець Дарина




Годованець Марина




Мама, матінка, матуся....

Мама, мамочка, матуся,
Я до неї пригорнуся.
Вона добра і привітна,
Ніби сонце в небі, світла.

Перше слово людини – мама. Кожна дитина у світі хоча б раз на день говорить це слово. Його розуміють у всіх країнах, і навіть звучить воно майже однаково у більшості мов. Скільки творів та віршів, поем та романів присвячено любові до матері. Саме слово мама ніби вміщує щось таке ніжне і тепле. І одразу в уяві з’являється її тендітний та ніжний образ.
Що може біти ріднішим за матусині руки? Коли тобі сумно вони зігрівають тебе обіймами. Що може бути ласкавішим за матусині очі? Вони осяюють світ навколо тебе. Немає нічого щасливішого, ніж мить коли матуся посміхається. І навіть коли вона сердиться - ближчої людини не існує.
Матері дають нам життя. Вони плекають нас з першої миті нашого існування. І ніхто не розуміє нас краще за маму. Вона завжди поряд, завжди допоможе. Вона готує найкращі страви і дає наймудріші поради. Вона пишається нашими досягненнями і хвилюється, коли нас немає вдома. Вона любить нас понад усе і навіть більше.
Мама вчить нас найголовнішим людським якостям – доброті, чесності, порядності та людяності. Вона відкриває для нас життєвий шлях, допомагає на заблукати на ньому. Тому потрібно зробити все для того, щоб вона завжди могла нами пишатися і якнайменше журилась через наші невдачі.

В школі пройшов І етап районного конкурсу "Малюнок, вірш, лист до мами", кращі 

роботи надіслані для ІІетапу в відділ освіти.
















"Я відчуваю твою турботу, мамо" 
Годованець Марина



 "Моя матуся і я"
Годованець Дарина


 "Все для тебе, мамочко"
Владимир Андрій


"Від донечки з любов'ю"
Голянич Євгенія


"Мамині руки"

Ківкович Іванна



ПИСАНКИ В ТЕХНІЦІ КВІЛІНГ



 Приймич Михайло
6 клас


 Голянич Євгенія
6 клас



 Бірчин Марія
6 клас



Лідомін Вікторія
6 клас 



Федорець Василь

6 клас




 Лідомін Олександр
7 клас



 Приймич Едуард
7 клас


Супрун Олександр

7 клас







С В Я Т О   Н А Б Л И Ж А Є Т Ь С Я...



Стартує фестиваль - конкурс "Воскресни, писанко !"

На виконання наказу департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА №47 від 23.02. 2016 року “Про проведення у 2016 році Другого  обласного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!»” та з метою відродження, збереження українських народних традицій щодо виготовлення писанок, великодніх атрибутів декоративно-ужиткового мистецтва; сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов для їх творчого і духовного розвитку; виявлення і підтримки талановитої та обдарованої учнівської молоді.
Положення
про ІІ районний фестиваль-конкурс «Воскресни писанко!»
  1. Загальні положення
    1.   Це положення визначає порядок проведення ІІ районного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!» (далі – Конкурс).
    2.  Організаторами Конкурсу є відділ освіти Воловецької райдержадміністрації та Воловецький районний центр позашкільної роботи і дитячої творчості ( далі Центр).
    3.   Мета та завдання Конкурсу:
  • розвиток творчих здібностей дітей та підлітків;
  • залучення широкого кола  дітей до вивчення звичаїв українського народу у сфері декоративно-ужиткового мистецтва на прикладі писанкарства;
  • виховання національно-патріотичних почуттів, гордості за свою країну, рідний край;
  • надання учням можливості виявити свою індивідуальність, а також працювати  в команді при створенні колективних композицій.
  1. Учасники Конкурсу
    1. У Конкурсі беруть участь учнівські колективи загальноосвітніх закладів та позашкільного навчального закладу.
    2. На Конкурс подаються роботи, виготовлені власними руками в таких техніках виконання:
  • традиційна писанка розтоплена воском (батикова техніка);
  • «Дряпанка»;
  • «Мальованка»;
  • «Зернівка»;
  • писанка, прикрашена бісером;
  • писанка, виготовлена у техніці квілінг;
  • писанка, виготовлена з глини.
    1. Кожен навчальний заклад, який бере участь у Конкурсі повинен представити  не тільки конкурсні роботи (писанки), а й довільні композиції на пасхальну тематику (декоративні кошики, рушники, стрічки, пташки тощо).
  1. Організація та проведення Конкурсу
    1. Другий (районний) етап Конкурсу організовує та проводить відділ освіти та Центр відповідно цього Положення.
    2. Конкурс у районі проводиться у два етапи:
  • перший – у навчальних закладах району – у березні;
  • другий – районний – 14 квітня;
  • третій – (обласний) проводиться з 22 по 23квітня в м. Ужгород, пл. Народна.
3.3 Для організації та проведення всіх етапів Конкурсу на місцях створюються оргкомітети та журі, склад яких затверджується наказом  відповідного органу відділу освіти, навчального закладу. Оргкомітети вирішують усі питання, пов'язані з підготовкою та проведенням Конкурсу, забезпечують організаційно-методичну допомогу колективам та  окремим учасникам,створюють журі зі спеціалістів. Журі підводить підсумки, визначає кращі роботи для участі в наступних етапах Конкурсу. До участі в наступному етапі Конкурсу допускаються переможці попереднього, про  що свідчить протокол засідання журі.
3.4 Другий (районний) етап Конкурсу проводиться в смт. Воловець (приміщення ЦПРДТ)
 3.5 Результати проведення другого (районного) етапу Конкурсу оформляються протоколами засідання журі та засвідчують підписами голови і всіх членів журі, присутніх на засіданні.
3.6     Вимоги до матеріалів учасників Конкурсу.
          На другий (районний) етап Конкурсу згідно з рішенням журі надсилається заявка та протокол засідання журі з підведенням підсумків попереднього етапу Конкурсу на електронну адресу Центру  (volovets.cprdt@gmail.com).
3.7    Вимоги до конкурсних робіт та їх експозицій:
        У Конкурсі беруть участь роботи, виготовлені власними руками заздалегідь. Навчальні заклади представляють на Конкурс як колективні, так й індивідуальні роботи зі знаковою символікою захисту та збереження життя в авторському виконанні.
        Конкурсні роботи за орнаментальними мотивами повинні відповідати регіональним та загальнонаціональним художнім традиціям, які не мають копіювати існуючі авторські чи промислові зразки.
       За бажанням авторів до робіт додаються текстові матеріали з описом технології виготовлення писанки.
       Для експозиції конкурсних робіт кожен навчальний заклад повинен виготовити та привезти із собою в смт. Воловець демонстраційну підставку у вигляді дерева, на якій будуть розміщуватись конкурсні роботи учнів.
      Загальна експозиція Конкурсу буде розміщена за адресою: смт. Воловець, вул. Коротка, 5 , Центр позашкільної роботи і дитячої  творчості.
  1. Організаційний комітет Конкурсу
4.1   Для організації, проведення й підбиття підсумків І та ІІ етапів Конкуру створюється організаційний комітет за місцем його проведення. Склад районного організаційного комітету затверджується наказом відділу освіти Воловецької  РДА.
4.2 Організаційний комітет очолює голова, який здійснює розподіл повноважень між його членами та керує роботою з організації й проведення Конкурсу.
4.3 Члени організаційного комітету Конкурсу: створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення Конкурсу та успішної роботи його учасників;
      приймають за поданням журі рішення про визначення переможців Конкурсу та їх нагородження;
      позбавляють учасників Конкурсу права подальшої участі в ньому у випадку порушення ними Положення Конкурсу;
      сприяють висвітленню результатів Конкурсу у періодичних виданнях і засобах масової інформації, на Інтернет-сторінках.
  1. Журі Конкурсу
5.1  Для визначення переможців І та ІІ етапів Конкурсу створюється фахове журі  за місцем їх проведення. Кількість членів журі становить від 5 до 9 осіб.
5.2 Склад журі другого етапу Конкурсу затверджується наказом відділу освіти  Воловецької РДА.
6. Визначення та нагородження переможців та учасників Конкурсу
6.1 Результати проведення етапів Конкурсу розглядає і затверджує організаційний комітет за поданням журі.
6.2  За підсумками ІІ етапу Конкурсу на підставі узагальнених оцінних листів (рішень журі) визначаються переможці навчальних закладів, які набрали найбільшу кількість балів за конкурсні роботи.
       Критерії оцінювання конкурсних робіт у другому етапі:
       Писанкарство:
  • обов'язкова наявність робіт у наступних техніках виконання: традиційна писанка розтопленим воском, «Дряпанка»,  «Мальованка», «Зернівка», писанка, прикрашена бісером, писанка у техніці квілінг, писанка, виготовлена з глини, - 35 балів;
  • відповідність регіональним традиціям щодо розпису, орнаменту, кольористики  – 15 балів;
  • уміння за допомогою знаків-символів розкрити тему – 10 балів;
  • естетичне враження та художній рівень робіт – 20 балів;
  • оригінальність оформлення конкурсних робіт та експозицій – 20 балів.
6.3 Переможці другого (районного) етапу Конкурсу нагороджуються Почесною грамотою відділу освіти Воловецької РДА.
6.4 Результати другого (районного) етапу Конкурсу затверджуються наказом відділу освіти Воловецької  РДА, оприлюднюються на сайті.
6.5  Роботи переможців будуть відправлені на третій (обласний) етап Конкурсу в м. Ужгород 22 – 23 квітня 2016 року  (згідно з положенням про обласний Конкурс).
6.6 Усі спірні питання щодо процедури проведення Конкурсу та результатів, отриманих комітетом у день підбиття підсумків.
















1 коментар:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити